Чому немає звуку в контакті

Питання: не знаю в чому справа, на компі звук є, в контакті немає. що за фігня то? в чому справа там у вас? я вже робила все, що тільки можна, все перевстановити, поізменяла, поперенастраівала. все одно. дайте відповідь в личку якщо можна. не можу вже, нерви на межі.

Правильна відповідь: Якщо аудіо завантажилося (смужка стала вся синя), але програвання не йде найімовірніше, проблема з аудіопристроями комп’ютера. У цьому випадку звуку не буде як на інших сайтах (скажімо, youtube. Com), так і, швидше за все, при програванні записів з жорсткого диска (через Windows Media Player, Winamp та інше).

Якщо аудіо не вантажиться зовсім (і якщо проблеми почалися близько тижня тому) це пов’язано з модернізацією наших аудіосервер. Ми працюємо над вирішенням цієї проблеми.

Питання: Я не можу завантажити аудіозапис в контакті, в чому може бути проблема? Правильна відповідь: Поки сервіс підтримує тільки формат mp3, максимально допустимий розмір файлу 10 Мб. Переконайтеся, що ваша запис задовольняє цим вимогам. Питання: Як включити аудіо в профілі в контакті?

Правильна відповідь: Мої налаштування вкладка Загальне розділ Додаткові сервіси відзначити пункт Мої аудіозаписи і натиснути Додати сервіси. Після цього в меню зліва з’являється пункт Мої аудіозаписи, де можна прослуховувати і редагувати аудіо. Питання: У мене не працює ні аудіо, ні відео в контакті.
Правильна відповідь: Якщо у вас не встановлений флеш-плеєр, ви повинні побачити повідомлення, що пропонує його встановити. Якщо флеш-плеєр встановлений, але все одно з’являється повідомлення з пропозицією встановити плагін оновлюйте.

Підтримуються версії не нижче сьомої для Mozilla / Firefox і IE і не нижче восьмий для Опери. Питання: Як скопіювати в свій плей-лист аудіозаписи, вже завантажені в Контакт іншими користувачами? Правильна відповідь: Знайдіть бажані треки в пошуку і натисніть Додати навпроти тих, які треба скопіювати в свій плей-лист.

Питання: Як завантажити аудіозапис? Правильна відповідь: Наш сервіс призначений для прослуховування аудіозаписів, а не для файлообміну. Тому скачування записів нами не вітається. Ви, звичайно, можете скористатися сторонніми засобами і завантажити запис, але за наслідки ми не відповідаємо.

Питання: Музика ВКонтакте програється прискорення чи уповільнено, в чому причина? Правильна відповідь: Самая ймовірна причина непідтримувана частота (sample rate) завантаження. Плеєром підтримуються частоти 11025, 22050 і 44100 Hz.

Для виправлення файлу можна скористатися програмою-кодувальником, наприклад, CDex. Питання: Не хочу, щоб завантажені мною аудіофайли перебували в пошуку контакту.

Що робити? Правильна відповідь: В режимі редагування аудіозаписи натисніть Додатково і поставте галку навпроти напису Чи не виводити при пошуку.

Чому немає звуку в контакті?