Чому погано гріє пічка

Всім доброго часу доби. Хочу подитожить!! 1) Ніхто не сказав (може і не помітив) на радіаторі є КРИШКА (якщо кришка не тримає, з верхнього патрубка піде гаряча ОЖ охолоджуюча рідина і прямо в розширювальний бачок)

3) Термостат (Двигун сильно гріється, або пічка не гріє або те й інше)
6) Головка має мікротріщину.

Насамперед перевіряємо чи тримає пробка радіатора, якщо двигун нагрітий, і в розширювальний бачок струмує багато ОЖ, то пробка не тримає. Міняємо її. Так само якщо двигун нагрітий і після агресивної поїздки на прогрітому двигуні в розширювальний бачок не йде ОЖ, то пробку слід замінити, інакше може лопнути верхня крушку радіатора.

Термостат: перевірити легко. Прогріваємо двигун до робочої темпіратури (для бензинових від 80 до 87 градусів), для дизеля близько 76 градусів. Якщо нижній патрубок радіатора гарячий, значить термостат не тримає, змінювати!! Гвалтуємо двигун агресивної їздою, піднімаємо темпіратура, чіпаємо патрубок, якщо холодний, то значить термостат клинить, міняти терміново! Піч.

Може бути брудною, або мати завоздушенность, яка дуже важко забирається. Взагалі варто відкрити капот, знайти патрубок грубки, в салон їх йде 2, зазвичай де кран, розташовуються зверху. Пробуємо їх зняти на холодному двигуні.

Знімається? ставимо на місце! Греєм двигун, потихеньку знімаємо і одягаємо по черзі патрубки. Спочатку нижній самий, потім верхній. Запитайте навіщо? Є варіант що повітря просто вийде через них!

УВАГА-виконувати роботу в рукавичках, потече обов’язково ОЖ, можна обпектися! Стравлювати повітря, патрубок знімати необов’язково, просто злегка стягаємо, даємо повітрю і рідини потекти.
Перевірка прокладки ГБЦ і перевірка на мікротріщину Головки блоку Циліндрів як уже писали гріємо двиглу сильно сильно! Далі знімаємо з розширювального бочка кришку з трубкою, з неї повинна текти ОЖ (якщо рідина не біжить, гріємо сильніше двигун, гвалтуємо його, якщо не біжить, міняємо кришку радіатора!) Кришку замінили?! рідина побігла, опускаємо трубку в рідину розширювального бачка, якщо йдуть бульбашки значить сифонить прокладка ГБЦ або сама ГБЦ.

Горювати відразу неварто! Може це повітря видавлює іж системи охолодження. Стравити повітря можна вставши в дуже круту гору, що б морда задрала!!

Прогазоваться кілька хвилин на прогрітому двигуні, повітря може вийти з системи рециркуляції.
Далі встаємо в нормальне горизонтальне положення, охолоджуємо двигун, на крайній випадок акуратно, краще в рукавичках, відкриваємо кришку радіатора, стравлювати повітря, так само потече ОЖ. Промивка системи охолодження!! Сам користуюся і іншим рекомендую. Є банки Hi-Gear рублів 200-250 варто.

Зливаємо всю ОЖ, знімаємо патрубки з грубки, видуваємо з них всю ОЖ, залоіваем якесь кількість вмісту Hi-Gear для промивки систем охолодження, далі все з’єднуємо, заливаємо Хай-Гір в радіатор, доповнюємо чистою водою до рівня, гріємо двигун, можна і навіть краще прокотитися хвилин 10-15 інтенсивно. Далі злити всю тельбухи з радіатора, отсоеденіть патрубки пічки, промити водою, можна з муфтою взяти шланг 1 метр, подсоеденіть в одному з патрубків грубки, набирати в рот воду і продувати, спершу через один, потім через інший патрубок пролити радіатор водою.
соеденить грубку, закриття зливну пробку. Залити ОЖ, тільки половину норми, завести двигун, чуйний нагріти і підливати ОЖ до рівня, далі інтенсивно прокотитися, остутіть, акуратно стравити повітря з радіатора.

100% повинно допомогти! На промивку йде в середньому 1,5 години.

Чому погано гріє пічка?