як клеїти шумоізоляцію

Кожен автовласник хоче в своїй машині теплоти і тиші. Шумоізоляція допоможе в цій справі. В її цілі входить: зменшення віброшумов, що виникають від днища; зменшення шуму від движка; збільшення параметрів глухости дверей, даху; зменшення скрипів панелей.

Для виконання подібних заходів потрібно наступні матеріали.

Необхідний бітумний матеріал (вібропласт), саме він покритий фольгою. Належить обклеювати капот, дах, багажник, двері, арки коліс. Сплен вважається шумоизолятором і теплоізолятором одночасно.

Даним матеріалом можна обклеювати всі дільниці.
Битопласт представлений у форматі паралона. Будуть потрібні два листа: товщина 10 міліметрів і товщина 5 міліметрів. Використовують його, як прокладочний матеріал в процесі складання, обклеюють певні місця. Тканина, що володіє клейовим шаром (товщина 2 міліметра) — Моделін.

Буде потрібно приблизно половина квадратного метра. Технологія формування шумоізоляції. Спочатку поверхню потрібно очистити, знежирити.

Якщо використовується вібропласт (Бітопласт), то його слід прогрівати технічним феном. Сама процедура установки шумоізоляції дверей, стелі досить проста.

Потрібно зняти всі панелі, смугами покласти вібропласт (хрест на хрест). Матеріал цей досить важкий, тому не потрібно наносити на двері багато шарів. До речі, дах і двері вважаються вібронагруженностью елементами, звідси на них можна заощадити.

Вібропласт для монтажу на двері згортається рулоном, в момент приклеювання розгортається. На нього клеять сплен. На дах його легко наносити, на двері нарізати варто невеликими шматками, щільно приклеюючи один до одного.

Проклеюємо внутрішню частину битопластом. Він на крайках виступати повинен 5 міліметрів, для ущільнення щілин. Щоб підлога і передок наділити шумоізоляцією, належить все розібрати, потім обклеїти і зібрати. Складаємо все болтики в окремий пакет, підписуємо вміст. У період проклейки приладової панелі треба підписувати дроти, інакше пізніше можна заплутатися.

Бажано починати процедуру із задніх сидінь, вони легше знімаються: досить викрутити пару гайок. Потім прибирають передні сидіння автомобіля. До упору зсуваємо їх, видаляємо пружини і викручуємо гайки, що контактують з передньою опорою.

Потім сидіння зрушуємо назад до упору, викручуємо спереду болти кріплення. Розібравши салон машини, приступаємо до проклейке. Віброматеріал клеїмо на підлогу, щиток передка.
Потім наносимо БіМаст шматками, він повинен щільно укладатися.

Матеріалом покривають всю поверхню цілком. На вигинах потрібно проклеїти ще Вибропласт.

Закріплюють сплен на верх Вібропласта. Подібні роботи по шумоізоляцією здійснюються в процесі побудови.

Зсередини проклеюють приладову панель, використовують Бітопласт на 10 і 5 міліметрів. Знімаємо повітропровід, а стик проклеюємо Моделіном.

Проклеюємо зверху битопластом. Решта повітроводи добре закріплені до пластику панелі, вони не видають звуку. Таким же способом арки коліс і підлога багажника проклеюємо.
Ніші не потрібно клеїти: місця, призначені для запаски та інструменту, збирають вологу. Отже, шумоізоляційні матеріали відіб’ються на корозійних властивостях кузова автомобіля.

Після вчинених дій зниження шуму досягне 40-50 відсотків.

Як клеїти шумоізоляцію