викладання англійської мови

Викладання англійської мови на різних факультетах визначається загальними цільовими установками підготувати фахівця, здатного ефективно використовувати іншомовні джерела інформації для виконання конкретної роботи, для вдосконалення своїх знань і підвищення конкурентоспроможності на світовому ринку інтелектуальної праці; здійснювати професійну діяльність в іншомовному середовищі, використовуючи англійську мову як засіб комунікації в професійно-орієнтованому контексті; вести діалог англійською мовою в контексті міжкультурної комунікації в ситуаціях повсякденного спілкування Таким чином, мовна підготовка високоосвіченого спеціаліста гуманітарного профілю поєднує в собі розвиток професійно-орієнтованих мовних компетенцій з більш широкими знаннями общелингвистического і країнознавчого характеру. Зазначеним цілям відповідає система методичних моделей з підбором релевантних базових підручників для всіх спеціальностей і етапів навчання.

Всі першокурсники проходять ініціальні тестування і розподіляються за мовними групами відповідно з наявним рівнем мовної компетентності. По можливості, враховується також спільність менталітету і творчої спрямованості.

Такий підхід сприяє створенню сприятливої ​​і стимулюючої атмосфери на заняттях, досягненню більш рівномірною динаміки успішності. Факультети нерідко запрошує англомовних професорів для читання лекційних курсів англійською мовою.

Носії мови залучаються також для проведення окремих аудиторних занять або їх фрагментів, беруть участь у таких позааудиторних заходах як традиційні англомовні свята, постановка окремих фрагментів англомовних п’єс, вікторини, екскурсійні прогулянки, і т. д.

Викладання англійської мови