зібрати велосипед самому

Який транспорт має найвищий коефіцієнт корисної дії (ККД)? Це велосипед — улюбленець дітей і дорослих. Існує величезна кількість різновидів велосипедів. Але ми поговоримо про гірських швидкісних велосипедах.

Як підібрати ідеальний набір запчастин? Без яких запчастин не обійдешся? На чому можна заощадити? Було це пару років тому.

Я отримав у подарунок від одного раму від гірського велосипеда.

Всі інші запчастини довелося докуповувати і встановлювати самостійно. Багато важливих моменти варто враховувати при зборі спортивного велосипеда.

Почнемо з самого початку. Перше — це основа, на яку кріпляться всі інші запчастини.

Цю основу прийнято називати рамою. Якщо на велосипед є можливість встановити амортизатор, то вона складається з двох частин, скріплених великим шурупом.
Якщо ви починаєте збирати з нуля, а рама нова, перевірте мастило цього болта, рухомої частини рами. Це необхідно, щоб у тому місці, згодом велосипед не скрипів.

Якщо у вас не встановлюється амортизатор, то рама суцільна, що полегшує завдання.
На наступному етапі складання зверніть увагу на кермо і вилку велосипеда.

Зараз на ринку існує величезна кількість різних рулів. Дуже стильно виглядають рулі чорного кольору, вкриті тонким шаром резино-пластмаса.

На кермо кріпляться регулятори передніх і задніх швидкостей, ручки гальм і, якщо ви обмундіровиваете свій велосипед по повній програмі спідометр, дзеркало заднього виду (з лівого боку) і клаксон — сигнал. Регулятори швидкостей бувають різні.

На ринку можна побачити регулятори зроблені під стиль мотоцикла (плюси: легко перемикається перекидка швидкостей, стильно; мінуси — натирають руки). Є різновид стандартних швидкостей, які перемикаються досить просто (зображення цих та інших частин можна побачити в інтернет магазинах), — такими я і сам користуюся.
Іноді працює правило, чим простіше механізм, тим він простіше і надійніше працює. Те місце де ви будете триматися руками за кермо краще одягнути в губковиє чохли — не натирають, якщо руки пітніють і якщо прохолодно не мерзнуть руки, при зіткненні з металом.

Ручки для гальм краще не купувати з дюраль-алюмінію, так як вони легко ламаються.
Якщо шкода грошей, то краще візьміть пластикові — вони більш гнучкі. Якщо ж хочете, то можна поставити металопластикові. Перейдемо на наступні частини велосипеда.

То на чому не можна економити — це гальма. Які ви будете ставити дискові або звичайні — не пошкодуйте грошей.

Негативна сторона дискових гальм в тому, що при вологій погоді вони практично не гальмують. Очевидний плюс в тому, що якщо сухо вони гальмують кращі за звичайних — колодкових і їх легше відрегулювати. Не пошкодуйте грошей на нормальні покришки!

Я вибирав, можна сказати, шини з хорошими проекторами за середньою ціною — 15 доларів за одну. Служать мені вже кілька років.
Пробивав за цей час колесо тільки один раз! При виборі сидіння, звертайте увагу на те, чи буде вам на ньому комфортно чи ні. Якщо велосипед має амортизатор немає необхідності купувати сидіння з пружинами.

Якщо будете докуповувати додатково ліхтар, то раджу брати, той, що можна підзарядити від мережі або, який маючи акумулятор, автоматично заряджається від руху. То на що слід звернути особливу увагу.
На відміну від передньої перекідкі швидкостей, вибір задньої, тієї, що у колеса, має величезне значення. То наскільки якісно буде працювати цей механізм, залежить, наскільки успішно буде працювати весь велосипед.

При покупці зверніть увагу на пружність пружини і сам механізм — він повинен працювати як по маслу. Хороший механізм коштує зазвичай близько 15-20 доларів.

Власноруч зібравши велосипед, ви будете в ньому впевнені на всі 100%.
Удачи!.

Зібрати велосипед самому